Nukkeprofiilit

keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Olen täällä taas

Hei! Olen nyt palailemassa aikas pitkäksi venyneeltä tauolta uusien ideoiden kera. Minulla on ollut kaikenlaisia ongelmia, kuten se että en voinut nostaa järjestelmäkameraa enkä mitään muutakaan, mutta nyt olen täysissä voimissa. Seuraavaksi ongelmaksi muodoistui kuvien lataaminen koneelle ja niiden saaminen tänne. Mutta on tänä hiljaisena aikana tapahtunut jotain hyvääkin. Isäni osti syyslomaviikolla uuden järkkärin. Toivottavasti se näkyy kuvien laadussa. Tosin harjoittelen vasta sen käyttöä joten se näkyy hieman zoomissa ja tarkennuksessa, toivottavasti se ei haittaa.Tulette varmaan saaman aika pitkään vain sisä kuvia, koska koulusta päästyäni on aina aivan liian pimeää ja tänään rupesi vielä satamaan vettäkin joten lumi on sulanut jo melkein kokonaan pois. Pyrin pitäämään postaustahtini yhdessä postauksessa viikossa. Yritän ainakin.












En ymmärrä kuinka blogger onnistui muuttamaan nämä kuvat näin harmaiksi vaikka yritin muokatakkin niitä. Teidän mielipiteenne on minulle tärkeä ja otan vastaan myös ideoitakin.



2 kommenttia:

  1. Voi kun tämä neiti on ihana ^w^ Tykkään varsinkin luomien ja huulten väristä, ihanan nude <3 Kokonaisilme neidillä on niin suloinen ja viaton, peruukkikin sopii kuin nenä päähän :) En voi muuta sanoa, kuin että mahtava postaus ja ihana shootti ^u^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos paljon näistä kehuista. Ne lämmittivät sydäntä kovasti.

      Poista